FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Ciekawe Lokacje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Silent
Czarny Rycerz



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 22:26, 05 Cze 2009 Powrót do góry

Przeglądałem forum i znalazłem info o kilku ciekawych lokacjach w MO
To dopiero początek w przyszłości liczba miejsc wzrośnie 3x 4x krotnie
a narazie oto spis
Kontynenty

* Herabalter - Jedyny znany kontynent jak narazie

Miasta
* Tindrem - Stolica
o Vica Mercato - Ulica Tindrem blisko Cothon Piska
o Cothon Piska - port w Tindrem blisko Vica Mercato
o Arx Primoris - prawdopodobnie Pałac Tindrem
o Colossi Geminus - Boska statua w Tindrem
o Porto Malora/Maiora - Brama do Tindrem

Half Orc wioski

* Kranesh - na obrzeżach Tindrem
* Obrig - na nizinach Myrland

Half Orc Miasta

* Gaul'kor - Prawdopodobnie stolica orków.Tzw Miasto-wyspa

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skorpion
Moderator ViP
Moderator ViP



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:03, 05 Cze 2009 Powrót do góry

Ten kremowy teren to pustynie? Ogólnie na tym co zostało pokazane, nie jest źle. Podoba mi się miejsce na południu, tam gdzie jest pasmo górskie, dobre miejsce na twierdzę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shini
Administrator



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów

PostWysłany: Pią 23:10, 05 Cze 2009 Powrót do góry

Pamiętaj że to Fanart :P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skorpion
Moderator ViP
Moderator ViP



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:17, 05 Cze 2009 Powrót do góry

Wiem, ale nie pogniewał bym się jeżeli jedna z wysp, by tak wyglądała.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Silent
Czarny Rycerz



Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 23:20, 05 Cze 2009 Powrót do góry

To są dopiero szkice
nie radzę brać tego obrazka na serio ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziben
Nieumarły



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:33, 06 Cze 2009 Powrót do góry

Image

tu nasz zamek! O.O


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shini
Administrator



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów

PostWysłany: Sob 17:28, 06 Cze 2009 Powrót do góry

Skrytykuje,
Ekhm, Ekhm

Tak więc:

+ Bliski dostęp do rzeki, czyli spływ do morza. Dobra droga ucieczki.
+ Jezioro - pożywienie.
+ Góry - Dużo kryjówek, można znaleźć niezły płaskowyż na zamek.
+ Taka sama odległość do pozostałych dwóch krain.

- Troszkę daleko od cywilizacji.
- Wróg może wykorzystać przeciw nam rzekę, przypłynąć z południa, ograbić i odpłynąć na północ do morza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziben
Nieumarły



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:34, 06 Cze 2009 Powrót do góry

Właśnie rzeką nas nie ograbi bo oddzielają nas od rzeki góry! Ma tylko dwie opcje do ataku - północ albo południe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shini
Administrator



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów

PostWysłany: Sob 17:41, 06 Cze 2009 Powrót do góry

Image


1 oraz 2:

Mogą atakować tylko z dwóch stron. Od Wschodu i Zachodu nie mieli by szans - mury blisko morza i Jeziora. + Droga Handlowa od południa do Tindrem.

3. To samo co kolega wyżej, jednak należy sprawdzić ( to już w grze && ) czy nie lepiej będzie bardziej od południa.

4. U spływu rzeki. Może troszkę trudniejszy w obronie, jednak morze oraz rzeka daje dużą przewagę. Np. możemy atakować statki które chcą dotrzeć do morza.

5. Tylko jedna Droga, ale bardzo duży minus to to, że daleko od Cywilizacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ziben
Nieumarły



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:29, 07 Cze 2009 Powrót do góry

1, 2 i 4. Ciężkie do obrony, jeżeli do użytku oddadzą BOJOWE statki. Ogólnie to spoty bardziej dla piratów niż dla szczurów lądowych.

3. Mówiłem już.

5. Gdybyśmy byli całkowicie niezależni - czemu nie. Pamiętajcie że można zbudować główną warownie + małe poboczne w których można było by się restocknąć, zakosić jakiegoś wierzchowca czy bezpiecznie się wylogować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin