FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Budujemy Zamki ! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Shini
Administrator



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów

PostWysłany: Pon 23:16, 30 Mar 2009 Powrót do góry

Dragon dowiedział się na IRCu ( byłem świadkiem Smile ) od przedstawiciela Star Vault że Zamki które można stawiać w grze będzie można wybudować w każdym miejscu ! Od dolin po góry Smile
A my gdzie zbudujemy swój Wink ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shini dnia Pon 23:17, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Skorpion
Moderator ViP
Moderator ViP



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:26, 30 Mar 2009 Powrót do góry

Na wzgórzu twierdza była by łatwiejsza do obrony, ale chyba najlepiej będzie twierdze umiejscowić gdzieś w malowniczej dolinie, niedaleko jakiegoś ładnego jeziorka Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shini
Administrator



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów

PostWysłany: Pon 23:27, 30 Mar 2009 Powrót do góry

Tak... z jeziorka wyskoczą Murlocki z WoWa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dragon
Administrator



Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Area 11

PostWysłany: Sob 21:11, 04 Kwi 2009 Powrót do góry

Jakiś czas temu próbowałem dowiedzieć się jak będą zamki budowane ale nic nie udało mi się znaleźć.
Jestem pewien, że są dwa wyjścia budowania zamków:

Realistyczny - budowa będzie trwać jakiś dłuższy czas.
Stylizowany - zamek powstanie tak po prostu.

Z Shinim dowiedzieliśmy się, że można budować wszędzie ( tak jest napisane powyżej ) co sprawi, że zamków, zameczków, fortów i innych podobnych będzie wiele co pozwoli nam na naprawdę częste bitwy i podbijania : )
Po drugie, jeżeli twórcy pozwalają na budowanie zamków prawie wszędzie to oznacza to, że świat jest naprawdę olbrzymi ( inaczej jakby było mało miejsca to zamki były by obok siebie i niezbyt fajne to by było )... oj będzie się działo : )
będziemy jak Sparta!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Myszorak
Nieumarły Nekromanta



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:16, 05 Kwi 2009 Powrót do góry

A wiadomo czy będzie możliwość zniszczenia zamku wroga po jego zdobyciu ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shini
Administrator



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów

PostWysłany: Nie 11:52, 05 Kwi 2009 Powrót do góry

Ogólnie to wszystko są narazie założenia bo developerzy są bardzo zamknięci w Sobie xD.
Co do zamków - ma być zdobywanie terenu jak w GTA SA gangi, i myślę że jeden teren - jedna gildia, jeden zamek.
Co do niszczenia, jeśli można niszczyć zamki machinami oblężniczymi ( bo po co by takowe w ogóle były ? ) to i będzie można zniszczyć zamek wroga/zmodernizować go i przejąć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Artex
Nekromanta



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:21, 30 Kwi 2009 Powrót do góry

Budowanie w grach MMORPG to bardzo ciekawy aspekt, który stawia przed twórcami wiele zadań, dlatego bardzo powątpiewam w obecną datę wydania (lato tego roku), skoro twórcy nie potrafią (nie chcą? Ja bym na ich miejscu się pochwalił robiąc przy tym dużo szumu) powiedzieć jak budowane będą zamki.

Mam tylko nadzieję, że nie będą to już wybrane bryły całych zamków, ani nawet osobne elementy (murki, baszty, twierdze), tylko coś co pozwoli nam na postawienie zamku wymarzonego. Tak żeby twórcy zapytani: Czy mogę stworzyć wysoką na sto metrów wieże, czy mogę stworzyć zamek o kilometrowych podziemiach, czy mogę stworzyć zamek z tajnymi przejściami, czy mogę stworzyć mur okalający dziesiątki metrów kwadratowych, odpowiedzieli twierdząco.

No i mam nadzieję że zamki będą pełnić rolę użytkową, a nie prezentacyjną. Że będą nas upoważniały do realnego sprawowania władzy nad terenem, pobierania podatków z wiosek i myta za przejście, udzielanie schronienia przyjaciołom, odcinanie się od wrogów, a gdy sytuacja stanie się krytyczna skorzystanie z tajnego przejścia i wyjścia wiele kilometrów dalej, poza zamkiem...

Tyle twórców obiecywało już niesamowite cuda, mam nadzieję że Mortal nie zawiedzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Myszorak
Nieumarły Nekromanta



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:39, 30 Kwi 2009 Powrót do góry

No mam nadzieję, że toja wizja zamków MO się sprawdzi bo mi też bardzo by takie coś odpowiadało a co do daty premiery (wakacje) to nie sądzę aby się przesunęła, bo jak to już ktoś kiedyś stwierdził SV nie jest bogate, dlatego nie mogą sobie pozwolić na opóźnienia bo pójdą z torbami Smile. Oby tylko nie było na starcie za dużo bugów które zniechęcą do grania Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Artex
Nekromanta



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:33, 30 Kwi 2009 Powrót do góry

Myszorak napisał:
SV nie jest bogate, dlatego nie mogą sobie pozwolić na opóźnienia bo pójdą z torbami Smile.


Pamiętaj że są niezależni, nie pracują dla żadnego developera. Mogą robić tą grę tak długo jak im się spodoba, co do toreb... czytałem że to mała grupka znajomych programistów (z rzekomym doświadczeniem), więc za co oni płacą? Programy już mają (skoro piszą tą grę), co najwyżej czynsz za biuro i ochrona na oblegających studio fanów Rolling Eyes .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shini
Administrator



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów

PostWysłany: Czw 18:03, 30 Kwi 2009 Powrót do góry

Cytat:
czytałem że to mała grupka znajomych programistów (z rzekomym doświadczeniem)
Z takim teamem gra powstawała by ok. 15 lat : ) Jest to pełny i doświadczony Team. Robią nawet wyprawy do lasów z mieczami ^^ żeby było aż nad realistycznie. Co do zamków, będą całe miasta - każdy może mieć swój domek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shini dnia Czw 18:04, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Myszorak
Nieumarły Nekromanta



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:32, 30 Kwi 2009 Powrót do góry

No może i są niezależni, ale Unreal engine pewnie tani nie był do tego inne technologie speedtree itp. To wszystko kosztuje, więc pewnie muszą to jakoś spłacać w ratach bo nie wierzę w to że paru ludzi miało na wydanie kilka milionów dolarów Confused. Dolicz do tego czynsz za biuro, prąd, serwer na którym stoi strona itp. To wszystko kosztuje dla tego w ich interesie na pewno nie jest przedłużanie daty wydania Razz ..


P.S Trochę offtop się zrobił Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shini
Administrator



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów

PostWysłany: Wto 16:24, 05 Maj 2009 Powrót do góry

Dziś sprawdzałem w Age of Conan, i jeśli to był zamek budowany przez ppl**, to w Mortalu będzie rewelacyjnie Razz


** jakaś laska mówiła że to Gildii...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Artex
Nekromanta



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:04, 06 Maj 2009 Powrót do góry

Lol...

Że zamki będą budowane przez ludzi (czyli ppl = people) wiadomo od dawna : P. nie wiesz może JAK będą budowane?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Shini
Administrator



Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów

PostWysłany: Śro 15:34, 06 Maj 2009 Powrót do góry

Tak, wiem o tym ale chodziło mi o to ( rozumiem co znaczy ppl ^^ ) że w AoC'u prezentowały się świetnie. W Mortalu będzie osoba która za to odpowiada i może zbudować każdemu domek, mury wieże etc. Budowa ma być powolna - czytaj, realistyczna. Niestety więcej nie wiadomo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Artex
Nekromanta



Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:40, 06 Maj 2009 Powrót do góry

Co to znaczy: Osoba która za to odpowiada?

Będą jacyś build admini, czy co? Ludzie odpowiedzialni za to czy możesz sobie w danym miejscu postawić house?

Realistyczna... Mnie tam wystarczy że budynek będzie powoli wyrastał z pod ziemi... chociaż nie, znajdą się jakieś n00bki które skończą na dachu bez możliwości zejścia Very Happy. Lepiej żeby NPC kładli cegły Rolling Eyes .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin