Autor |
Wiadomość |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Pon 23:16, 30 Mar 2009 |
 |
Dragon dowiedział się na IRCu ( byłem świadkiem ) od przedstawiciela Star Vault że Zamki które można stawiać w grze będzie można wybudować w każdym miejscu ! Od dolin po góry
A my gdzie zbudujemy swój ? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shini dnia Pon 23:17, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Skorpion
Moderator ViP

Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 23:26, 30 Mar 2009 |
 |
Na wzgórzu twierdza była by łatwiejsza do obrony, ale chyba najlepiej będzie twierdze umiejscowić gdzieś w malowniczej dolinie, niedaleko jakiegoś ładnego jeziorka . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Pon 23:27, 30 Mar 2009 |
 |
Tak... z jeziorka wyskoczą Murlocki z WoWa  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dragon
Administrator
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 74 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Area 11
|
Wysłany:
Sob 21:11, 04 Kwi 2009 |
 |
Jakiś czas temu próbowałem dowiedzieć się jak będą zamki budowane ale nic nie udało mi się znaleźć.
Jestem pewien, że są dwa wyjścia budowania zamków:
Realistyczny - budowa będzie trwać jakiś dłuższy czas.
Stylizowany - zamek powstanie tak po prostu.
Z Shinim dowiedzieliśmy się, że można budować wszędzie ( tak jest napisane powyżej ) co sprawi, że zamków, zameczków, fortów i innych podobnych będzie wiele co pozwoli nam na naprawdę częste bitwy i podbijania : )
Po drugie, jeżeli twórcy pozwalają na budowanie zamków prawie wszędzie to oznacza to, że świat jest naprawdę olbrzymi ( inaczej jakby było mało miejsca to zamki były by obok siebie i niezbyt fajne to by było )... oj będzie się działo : )
będziemy jak Sparta! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Myszorak
Nieumarły Nekromanta
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:16, 05 Kwi 2009 |
 |
A wiadomo czy będzie możliwość zniszczenia zamku wroga po jego zdobyciu ??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Nie 11:52, 05 Kwi 2009 |
 |
Ogólnie to wszystko są narazie założenia bo developerzy są bardzo zamknięci w Sobie xD.
Co do zamków - ma być zdobywanie terenu jak w GTA SA gangi, i myślę że jeden teren - jedna gildia, jeden zamek.
Co do niszczenia, jeśli można niszczyć zamki machinami oblężniczymi ( bo po co by takowe w ogóle były ? ) to i będzie można zniszczyć zamek wroga/zmodernizować go i przejąć. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:21, 30 Kwi 2009 |
 |
Budowanie w grach MMORPG to bardzo ciekawy aspekt, który stawia przed twórcami wiele zadań, dlatego bardzo powątpiewam w obecną datę wydania (lato tego roku), skoro twórcy nie potrafią (nie chcą? Ja bym na ich miejscu się pochwalił robiąc przy tym dużo szumu) powiedzieć jak budowane będą zamki.
Mam tylko nadzieję, że nie będą to już wybrane bryły całych zamków, ani nawet osobne elementy (murki, baszty, twierdze), tylko coś co pozwoli nam na postawienie zamku wymarzonego. Tak żeby twórcy zapytani: Czy mogę stworzyć wysoką na sto metrów wieże, czy mogę stworzyć zamek o kilometrowych podziemiach, czy mogę stworzyć zamek z tajnymi przejściami, czy mogę stworzyć mur okalający dziesiątki metrów kwadratowych, odpowiedzieli twierdząco.
No i mam nadzieję że zamki będą pełnić rolę użytkową, a nie prezentacyjną. Że będą nas upoważniały do realnego sprawowania władzy nad terenem, pobierania podatków z wiosek i myta za przejście, udzielanie schronienia przyjaciołom, odcinanie się od wrogów, a gdy sytuacja stanie się krytyczna skorzystanie z tajnego przejścia i wyjścia wiele kilometrów dalej, poza zamkiem...
Tyle twórców obiecywało już niesamowite cuda, mam nadzieję że Mortal nie zawiedzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Myszorak
Nieumarły Nekromanta
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:39, 30 Kwi 2009 |
 |
No mam nadzieję, że toja wizja zamków MO się sprawdzi bo mi też bardzo by takie coś odpowiadało a co do daty premiery (wakacje) to nie sądzę aby się przesunęła, bo jak to już ktoś kiedyś stwierdził SV nie jest bogate, dlatego nie mogą sobie pozwolić na opóźnienia bo pójdą z torbami . Oby tylko nie było na starcie za dużo bugów które zniechęcą do grania  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:33, 30 Kwi 2009 |
 |
Myszorak napisał: |
SV nie jest bogate, dlatego nie mogą sobie pozwolić na opóźnienia bo pójdą z torbami . |
Pamiętaj że są niezależni, nie pracują dla żadnego developera. Mogą robić tą grę tak długo jak im się spodoba, co do toreb... czytałem że to mała grupka znajomych programistów (z rzekomym doświadczeniem), więc za co oni płacą? Programy już mają (skoro piszą tą grę), co najwyżej czynsz za biuro i ochrona na oblegających studio fanów . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Czw 18:03, 30 Kwi 2009 |
 |
Cytat: |
czytałem że to mała grupka znajomych programistów (z rzekomym doświadczeniem) |
Z takim teamem gra powstawała by ok. 15 lat : ) Jest to pełny i doświadczony Team. Robią nawet wyprawy do lasów z mieczami ^^ żeby było aż nad realistycznie. Co do zamków, będą całe miasta - każdy może mieć swój domek. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shini dnia Czw 18:04, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Myszorak
Nieumarły Nekromanta
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:32, 30 Kwi 2009 |
 |
No może i są niezależni, ale Unreal engine pewnie tani nie był do tego inne technologie speedtree itp. To wszystko kosztuje, więc pewnie muszą to jakoś spłacać w ratach bo nie wierzę w to że paru ludzi miało na wydanie kilka milionów dolarów . Dolicz do tego czynsz za biuro, prąd, serwer na którym stoi strona itp. To wszystko kosztuje dla tego w ich interesie na pewno nie jest przedłużanie daty wydania ..
P.S Trochę offtop się zrobił  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Wto 16:24, 05 Maj 2009 |
 |
Dziś sprawdzałem w Age of Conan, i jeśli to był zamek budowany przez ppl**, to w Mortalu będzie rewelacyjnie
** jakaś laska mówiła że to Gildii... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:04, 06 Maj 2009 |
 |
Lol...
Że zamki będą budowane przez ludzi (czyli ppl = people) wiadomo od dawna : P. nie wiesz może JAK będą budowane? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Śro 15:34, 06 Maj 2009 |
 |
Tak, wiem o tym ale chodziło mi o to ( rozumiem co znaczy ppl ^^ ) że w AoC'u prezentowały się świetnie. W Mortalu będzie osoba która za to odpowiada i może zbudować każdemu domek, mury wieże etc. Budowa ma być powolna - czytaj, realistyczna. Niestety więcej nie wiadomo. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:40, 06 Maj 2009 |
 |
Co to znaczy: Osoba która za to odpowiada?
Będą jacyś build admini, czy co? Ludzie odpowiedzialni za to czy możesz sobie w danym miejscu postawić house?
Realistyczna... Mnie tam wystarczy że budynek będzie powoli wyrastał z pod ziemi... chociaż nie, znajdą się jakieś n00bki które skończą na dachu bez możliwości zejścia . Lepiej żeby NPC kładli cegły . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|