FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Królestwo Tindreneme Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dragon
Administrator



Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Area 11

PostWysłany: Pią 16:43, 03 Kwi 2009 Powrót do góry

TINDREN

Wstęp

Kilka historycznych annałów, pozostałych w świecie po Conflux, opowiadają o Królestwie Tindreneme jako wielkim i pompatycznym, niezależnie czy to prawda czy kłamstwo. Renoma Tinderemenes jako kolonizatorów, zdobywców i wyzwolicieli sprawia, że jest coś, co wciąż żyje we wszystkich wielkich cywilizacjach na świecie. Świadectwem tego wszystkiego jest Tindrem, największe miasto współczesnego życia. Mimo, że udało się zachować wiele rzeczy przed Conflux'em, mimo że Tindrem udało się uratować przed potężną katastrofą która odbiła swoje skutki na małych fragmentach systemu kastowego, technologii oraz w wielo-tysięcznej armii z przeszłości.

Image

Prowincje

Prawowici mieszkańcy Tindreneme od zawsze, aż po dni dzisiejsze uważają się za najbardziej rozwiniętą cywilizację panującą na świecie. Dla Tindremańczyków ważne jest by dziedzictwo ich mistycznej rasy Sidoian oraz starożytnych sojuszników Húergar przetrwało w przyszłości.
Chociaż Tindrem w czasach teraźniejszych jest potężnym miastem, na dodatek stolica to również dowód na istnienie wielkiego królestwa w starożytnej przeszłości . Aczkolwiek Tindrem w obecnych czasach jest kształtowany przez wiele różnych odłamów kulturowych jak Myrland od południa ( , które jest praktycznie zdominowane przez Królestwo Tindremene), Khurites na stepach na zachodzie , Huergar na północy i Orkami na wschodzie. Pomimo mieszanek etnicznych Królestwo Tindreneme jest jedynym idealnym miejscem w umysłach i sercach rodowitych mieszkańców Tindreneme. Niekończąca się zaduma i pycha sprawiły, że Tindremeńczycy mieli problem z utrzymywaniem terytorium swojego imperium. W dzisiejszych czasach zachodnie części Myrland, a także inne kolonie są nazywane Prowincjami Tindreneme i granice owych prowincji cały czas zmieniają się. Z wyjątkiem miasta Tindrem, kilka mniejszych miast i wsi w Myrland, wyspy Isla Piska na północy Tindrem oraz małe kolonie wszerz całego świata. Kontakt z odległym Tindreneme jest bardzo sporadyczny przez co istnieje ryzyko utraty owych kolonii.

Tindrem

Większość uczonych zgadza się,że miasto Tindrem zostało zbudowane dzięki pomocy sojuszników Huergar około tysiąca lat temu. Pomyślne analizy budynków i materiałów potwierdzają, że miasto rozwinęło się jak kręgi na wodzie z majestatycznych twierdz Arx Primoris, z które do owych czasów są nadal domem cesarza. Ta część miasta, ściany wewnętrzne, które przypominają o starożytnej fortecy oraz akwedukt z zewnętrzną częścią muru miasta i wygląda na to, że została zbudowana kilka set lat temu z użyciem tego samego stylu architektury.
Miasto jest podzielone na Vicasy lub dzielnice, każde z nich jest we władaniu Consula. Prawie tak samo popularny jak forteca czy dom Cesarza jest Clerus Magica, akademia magii, Pharos Maximus, latarnia morska.
Port w Tindrem stoi przed morzem północnym i jest najważniejszym miejscem Handlu Myrland z innymi kontynentami.
W związku z Conflux, który nazywany jest Wielkim Niewypałem Tindrem. Nazwa tworzy spory, lecz pochodzi ono z wypadku okropnie pachnącego garbarza oraz rybaków, którzy po prostu zatonęli w oceanie. Inni zaś wysnuli teorię, że nazwa tego wypadku pochodzi od kiedy wszystkie rodzaje obrzydliwości, które anonimowo odniosły sukces kanalizacji nastąpiła powódź, która zasiała horror wśród mieszkańców.

System Kast

W dawnych czasach, tylko ludzie z rodowitą przeszłością byli uznawani za prawdziwych Tindremańczyków, co przyznawało im prawo do należenia do kast Plebajuszy. Linia czystej krwi była dziedziczona tylko wtedy gdy posiadało ją przynajmniej jedno z rodziców, który przedstawiał odpowiedni dokument rodowodu. Choć system ten został opuszczony na ogół od Conflux, za jego pomyłki to nadal jest praktykowany w wielu Theurguy i Nobilitas. Obecnie kasty nie zawsze są dziedziczone, ale może być raczej przydzielana losowo przez różne grupy, które posiadają władzę w społeczeństwie, Znak kastowy oznacza mnóstwo informacji dotyczących okaziciela dla obserwującego. Informuje o rodzinie, społeczeństwie, wpływach politycznych, władzy, zawodzie, majątku a nawet o upodobaniach seksualnych. Jednak większość Tindermanczyków posiada niewielką wiedzę na temat zestawu znaków należących do kast. Aby być w stanie rozpoznać znak, umieszczany jest on na zewnątrz. Zaszczytem jest pokazać innym swój znak mówiący o wysokości w zależności od stosunku do kasty. W Odpowiedniej ilości szacunku "może być wszystko, począwszy od pogardy do uprzejmości"

Image

Główne Kasty

Przepisy regulujące system kastowy głoszą, że znak kasty musi być umieszczony na środku czoła i powinien być bardzo dobrze widoczny. Każda kasta posiada swój podstawowy wzór który rośnie i staje się bardziej zaawansowany na każdym szczeblu. W uzupełnieniu do jednego ze znaków głównych kast towarowych, który jest wymagany przez prawo, aby był zawsze widoczny, istnieje mnóstwo rozszerzeń tego znaku, w zależności od sub kasty, rodziny i zawodu należy się indywidualnie. Zazwyczaj podstawowym znakiem kasty jest głównie tatuaż natomiast rozszerzenia są często domalowywane. Poniżej następuje lista największych głównych kast i ich najważniejszych aspektów.

Eeta – “Odpadek”

Eeta nie jest brana pod uwagę jako kasta i jest to tylko prostą nazwą dla tych, którzy nie mają prawa, są znani jako “bez kastowi”. Bycie w Eeta to ostatnia rzecz, która trzyma cię w prowincjach a później można być już tylko wyrzucony z Królestwa Tindremene. Eeta to również skupisko zbiegłych przestępców oraz wygnańców jak rdzenni Pół Orkowie, nie odwracalnie chorych, dotkniętych plagą oraz chorych psychicznie. Wszyscy oni są uważani za potencjalne ryzyko dla reszty społeczeństwa. Wracając do znaków kastowych na czołach, w Eecie zdarzały się również przypadki wypalania na czole znaków kastowych aby zapobiec w przyszłości rozprzeszczeniania się wydzielonej grupie mieszkańców Eety po innych kastach Królestwa Tindreneme ( jeżeli oni spróbowali zmienić swój znak kastowy na czole ). Jako takich “wybrańców” można uznać za cmentarnych grabieżców, w tym złodziei pośmiertnych ciał, włamywaczy oraz po prostu złodziei – Ci wszyscy mają znak kastowy na czole, który pokazuje jakich czynów owi przestępcy się udzielili.
Eeta żyje swoim życiem w Królestwie Tindremene i jego mieszkańcy nie mogą wejść na granice Vica Caducus ( Tonące Miasto), oraz nie mają prawa postawić swojej stopy w stolicy.

Niewolnicy – stopy

Wszyscy Ci, którzy należą do kasty niewolników nie są uznawani za normalnych cywilów, lecz wszystkie kasty posiadają swoje własne prawa i działają na swój sposób. Na przykład, niższa klasa społeczeństwa jak Serfsi ( ang. Serfs ) pracują dla swoich mistrzów w zamian za jedzenie i miejsce zamieszkania, ale nie są upoważnieni aby posiadać własne miejsce zamieszkania. Villeins ( jeden z rodzajów przestępców ), są również w podobnej sytuacji – praca równa się miejsce zamieszkania i jedzenie ale z tą różnicą, że mogą stanąć do walki jako Gladiatorzy by z walk uzbierać pieniądze, za które będą mogli wykupić sobie wolność.

Plebianie

Większość populacji to Plebianie, którzy budują w społeczeństwie kasty. Nawet przyjeżdżający do Królestwa Tindreneme muszą zapoznać się z prawami i konstytucjami . Każdy, kto podlega Plebianą jest wolnym człowiekiem i ma prawo by posiadać własną posiadłość. Słowo z wykupionych niewolników, Wolny-człowiek, zaczepnięty przez inne sub-kasty jak Courtesans, Mercenaries, Guards, Workers, Fishermen, Crafters, Merchants i Lesser Landowners. Tylko Plebianie mają prawo ( i są zmuszani ) by dołączyć do legionów w czasie wojny.W Plebianach znajdziesz również wiele gildii, które reprezentowane są przez członków Nobilitas w Tricapita.

Armia – Pięść Tindrenemu

Wszyscy którzy podlegają to ci, którzy są zatrudnieni by bronić stolicy – Tindrem, owi mężczyźni jak i nawet kobiety są często wysokiej rangi. Strażnicy oraz żołnierze są dowodzeni przez Plebians i tylko oni są upoważnieni by zwiększać rangi co sprawia, że Plebianie mają potęgę by wpływać na kasty. Zaś do kast armii należą strażnicy, oficerowie, liktorzy, specjalistów militarnych, oficerów militarnych, akuliferzy, dowódców, legatów oraz generałów.

Theurgy – Duchowieństwo

Theurgy składa się z tych, którzy są “ wykształceni i indywidualni dzięki czemu Królestwo Tindreneme może wykorzystać ich by ulepszyć Królestwo” – owi opisani to naukowcy, religioznawcy oraz członkowie szkół magii. Idąc dalej Theurgy jest podobna do innych kast, ponieważ nawet w tej istnieje hierarcha, która jest przedstawiana tak – Czytelnicy, Akolici, Hierodulici, Nauczyciele, Wikarzy, prawnicy, magowie, księża, Archimandrites, Seniorzy oraz sędziowie, archomagowie, Patriaci i Matriaci.
Theurgy to również miejsce pełne debat i sporów, poruszane są tematy jak religia a nauka, i ktory z argumentów jest prawdziwy. Lecz, otwarte walki i wojny są rzadkie, prawdopodobnie dlatego, że Theurgy jest z natury spokojny. Jak już nadejdzie walka to jest ona skryta i tajna. Aby należeć do kasty Theurgy trzeba minimalnie zostać w niej urodzony lub oboje z rodziców musi należeć do kasty Theurgy lub innej wysoko postanowionej.

By Dragon & Shini


Post został pochwalony 2 razy
Zobacz profil autora
Myszorak
Nieumarły Nekromanta



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:00, 03 Kwi 2009 Powrót do góry

Po prostu pięknie to przetłumaczyliście Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skorpion
Moderator ViP
Moderator ViP



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:43, 03 Kwi 2009 Powrót do góry

No no, ładnie wam to wyszło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skorpion dnia Pią 19:44, 03 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin